מה עושים (ומה לא) עם חוסר חשק מיני?

ואם לא בא לי ?!

אחת מכל 3 נשים סובלת מהיעדר חשק מיני, כך לפי מחקרים. הסברה הרווחת בקרב אנשי המקצוע בתחום היא שהמספר האמיתי גדול בהרבה. כי נשים רבות לא מרגישות בנוח להעיד על עצמן במחקר שגם הן לא נמשכות לבן זוגן.

דרך אגב, היום להערכתי יש הרבה יותר שיח פתוח על הנושא ממה שהיה אפילו לפני 5 שנים. כך שאם היו עושים היום את המחקר הזה שוב, יתכן שכבר היינו רואים עלייה במספר.

בתור מי שגם סבלה מהתופעה, לאורך 7 השנים הראשונות בזוגיות שלי, הרגשתי שזו רק אני כי אף אחת מהחברות שלי לא דיברה איתי על זה. כשאני חושבת על זה, גם אני התביישתי לדבר על זה. אחר כך כשהתחלתי לעסוק בתחום הזה, 80 אחוז מהנשים במעגל הקרוב אליי סיפרו לי שגם הן סובלות מזה.

העניין הוא שלא רק שמדובר בתופעה רווחת, היא גם טבעית. לרוב מראש יש פער בחשק בין בני הזוג ואם לא מטפלים בו הוא הולך וגדל עם השנים, עם גידול הילדים, השחיקה הזוגית וכל שאר הירקות.

כשבן הזוג קונה לך משהו סקסי

בגלל הנתון המדהים הזה על חוסר חשק, יש תעשייה שלמה של אביזרים ובגדים תחתונים שמיועדים לעורר את החשק. כשבן הזוג (בנסיון לשנות את המצב), קונה לאישה צעצוע או בגד סקסי, הכל כמובן עם כוונות טובות, הוא מגלה פעמים רבות שזה פועל בדיוק הפוך. האישה שגם ככה מרגישה שזה כל כך רחוק ממנה, מגיבה ברתיעה ונסגרת עוד יותר.

פתרון נפוץ נוסף הוא לצאת יחד לצימר רומנטי. במקרה הזה, הריחוק מהשגרה היומיומית יכול להשפיע לטווח הקצר, אבל מהר מאוד הכל חוזר לקדמותו.

נשים לרגע בצד את הכסף שהולך לכל התעשייה הזו, הרבה פעמים החוויה הזו מייצרת את התחושה ש"ניסינו ואין מה לעשות יותר". הכעסים, הניתוקים והריחוק שבאים יחד עם התחושה הזו מובילים למחשבות על פרידה או למעשים קיצוניים יותר שאחר כך עלולים להתחרט עליהם.

יש מה לעשות כדי להחזיר את החשק!

אני מספרת את כל זה לא כדי לרפות את הידיים. ממש ממש לא! אני השקעתי ומשקיעה את כל כולי כדי שלא יהיה מצב שאישה שחווה את התסכול המתמשך הזה, אותו אני הכרתי כל כך טוב מקרוב, תמשיך לחשוב ש"ככה זה ואין מה לעשות". וכדי לחזק את התא המשפחתי של כמה שיותר זוגות, ולא יהיה יותר מצב שמשפחות מתפרקות בגלל חוסר חשק מיני!

כל הנסיונות הללו ליצור שינוי, אותם סקרנו קודם, לא באמת יוצרים שינוי אמיתי. מאחר והמהות שלהם היא שינוי חיצוני. כדי לייצר שינוי אמיתי צריך לשנות משהו בפנים, לגלות מה באמת מפריע לחשק המיני (כי אנחנו נולדים איתו והוא פשוט קבור שם מתחת לכל השכבות) ואיך להצית מחדש את הזוגיות.

זה בדיוק מה שאני עושה בעזרת השיטה שלי. אחרי מאות נשים שעזרתי להן, אני יכולה לומר בוודאות – זה עובד (משתתפות בתכניות הליווי שלי מספרות על שיפור בחשק כבר אחרי 8 שבועות וזה רק ממשיך ומשתפר בתהליך שהן עושות).

אם מעניין אותך לשמוע עוד על התכנית שלי, השאירי כאן פרטים ונחזור אליך בהקדם:

2 תגובות על “מה עושים (ומה לא) עם חוסר חשק מיני?”

  1. ניצן הגיב:

    שלום שירי. אני נשואה עשר שנים. וכל פעם שמחפשת דרך שתוכל לעזור לי אני מגיעה לייאוש . מה מיוחד בתוכנית שלך שאולי יוכל לעזור לי?כבר הייתי אצל ייעוץ זוגי ומיני. קראנו דברים באינטרנט. ולא נראה שיש אור בקצה המנהרה. תודה. נצנה

  2. שירי לופוביץ הגיב:

    נצנה יקרה,
    אני מאד מבינה אותך. פעמים רבות מגיעים אלי זוגות אחרי שעברו סוגים שונים של טיפולים ומטפלים. התחום הזה של תשוקה מינית בזוגיות הוא באמת מומחיות מאד ספציפית, ולא הרבה מטפלים זוגיים או מיניים יודעים מה לעשות ואיך ניתן להחזיר תשוקה שדעכה או אפילו ליצור תשוקה גם אם מלכתחילה לא היתה גבוהה בתחילת הקשר. הייחודיות בתכנית שלי היא גם בתכנים עצמם, המבוססים על השיטה היחודית שפיתחתי, שיש לה הצלחות מוכחות עם מאות נשים, וגם בנוסף יש ליווי צמוד שלי למשך 12 שבועות, הנותן מענה אישי וספציפי לכל משתתפת.
    את מוזמנת לחייג אלינו למספר 077-6049799 כדי לקבל פרטים נוספים ולהרשם לתכנית.
    שלך,
    שירי לופוביץ