איך שומרים מספיק אנרגיה בשביל אינטימיות מינית בערב?

כמה פעמים קרה לכם, שגם אם במהלך היום הרגשתם ש"בא לכם", עד שהגעתם למיטה בערב – כבר לא נשאר מזה כלום?

התופעה הזו היא, לצערי, נפוצה ביותר, והשאלה הנשאלת – אז מה עושים? איך מנהלים את האנרגיה במהלך היום כך שתשאר לנו מספיק אנרגיה בשביל אינטימיות מינית בערב?

בפוסט הזה אתן לכם כמה רעיונות וטיפים חשובים בהקשר הזה:

קודם כל, חשוב מאד להפריד בין השעה שבה הולכים לישון, לבין זמן האינטימיות המינית שלכם. נכון, רוב הפעמים שתי הפעולות האלו מתרחשות באותו מקום (במיטה…), אבל כשאתם הולכים לישון – בדרך כלל אתם כבר כל כך עייפים, שכבר אין עוד כח להיות חושני, חיוני ומלא תשוקה ואנרגיית חיים – המצרכים הדרושים בשביל אינטימיות מינית מוצלחת.
לכן, מומלץ להגיע לאינטימיות המינית בשלב מוקדם של הערב. כמה מוקדם? כמה שיותר. לפני הכביסה, הכלים, התכנית בטלוויזיה והמיילים במחשב. קודם כל סקס – כי הוא דורש מאיתנו להיות הכי עירניים ואנרגטיים – ואח"כ כל השאר. כן, לא חייבים להרדם מייד אחר כך. זה פשוט עניין של הרגל, והרגלים אפשר ומומלץ לשנות ולהתאים אותם לאורח החיים שאנחנו בוחרים ולא לזה אליו אנחנו רגילים.
ודרך אגב, מי אמר שסקס חייב להיות בערב? השתדלו כמה שמתאפשר לכם לקיים את המפגשים המיניים שלכם בבוקר, בצהריים או אחר הצהריים. אם עכשיו עולה לכם בראש המשפט "אצלנו זה לא אפשרי" – שאלו את עצמכם "איך כן?!" ברוב המקרים אפשר למצוא פתרונות יצירתיים.

דבר נוסף שעוזר לשמור על האנרגייה שלנו לקראת אינטימיות מינית בערב, הוא: התכווננות.
כאשר אנחנו יוצרים לעצמנו בראש תכנית, שהערב הולך להיות משהו נחמד שמצריך מאיתנו אנרגייה, אוטומטית משהו בתוכנו מתארגן בהתאם ולא נותן לנו "לבזבז" יותר מידי אנרגייה תוך כדי הפעולות היום יומיות. דמיינו למשל, שאתם יודעים שהיום בערב אתם צריכים ללכת לחתונה, להשאר ערים עד מאוחר, לרקוד… בוודאי תתארגנו במהלך היום בהתאם, כדי שלא תגיעו עייפים מידי – נכון? אז זה בדיוק אותו הדבר, רק "בקטנה". כמובן שלא נוכל בכל יום להתארגן בצורה כזו וללכת לחתונה… אבל אינטימיות זוגית דורשת פחות אנרגייה מללכת לחתונה, ומתרחשת בתדירות גבוהה יותר (בשאיפה).

לא מזמן השתתפתי בסדנה שנקראת "אנרגייה לאמהות" של יעל דורון יבין וגל אמיתי שמי.
אלה היו יומיים מלאים בהם גיליתי דברים מאד חשובים שעוזרים לי לשמר את האנרגייה שלי לאורך זמן. צילמתי לכם סירטון קצר שמסכם כמה מהדברים החשובים שלמדתי בסדנה, אתם מוזמנים לצפות ואולי לקחת משם משהו ליום יום הפרטי שלכם.

יעל וגל יעבירו בקרוב "בוקר אנרגייה לאמהות", שהוא טעימה מהסדנה השלמה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא: בוקר אנרגייה לאמהות. אני מאד ממליצה!!

זהו להפעם. אשמח לקבל תגובות שלכם כאן למטה 🙂
מאחלת לכם סוף שבוע נפלא וחושני,
שירי

3 תגובות על “איך שומרים מספיק אנרגיה בשביל אינטימיות מינית בערב?”

  1. אהבתי את ההקבלה לחתונה! זה כל כך נכון!!
    שמחה שנהנית מהסדנא שלנו ורואים שלקחת משם הרבה
    סקס בוקר זה כיף 🙂

  2. ורד הגיב:

    שירי

    תודה על הפוסט ממש אהבתי את הרעיון של עניין ההפרדה- בין השינה לאינטימיות, מיישמת את זה בעינייני הילדים,פתחת לי צוהר ליישום בתחום נוסף.

    תודה

  3. מקסים! לוקחת ליישם! 🙂 איילת